KENALI CARA UNTUK BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI DAN SANGAT BERBALOI

Ini lumrah hidup!

Jika ditawarkan harga belian yang lebih murah pasti kita mahu, betul tak? Kalau di shopping mall sama lah dengan istilah diskaun hebat! harga runtuh! potongan sehingga 70%! Penjimatan berganda! Memang penuh la para pembeli sampaikan beratur panjang di kaunter pembayaran.

BETUL TAK?


Baik lah, di sini ingin saya kongsikan apakah 2 cara paling mudah untuk kita beli apa sahaja produk Shaklee dengan harga paling rendah iaitu dengan harga ahli.




CARA NYA ADALAH.........

Membayar HANYA RM69.00 YURAN KEAHLIAN dan terus boleh beli harga ahli + layak dapat bonus sekali = BANYAK PENJIMATAN!

Kenapa banyak penjimatan?
Ye lah,  kita bukan saja boleh beli dengan harga ahli malah Shaklee bagi lagi kita duit bonus. 

Siapa taknak duit.....????? Untung-untung bonus Shaklee boleh cover duit minyak untuk bulan tu. Rugi siapa taknak!

Bonus Shaklee saya : 15% masuk akaun Tabung Haji, ALHAMDULILLAH.

Inilah kelebihan yang saya dapat dari bershaklee dan menjadi ahli shaklee.

Jom kita tengok BONUS SHAKLEE beri kepada ahli-ahli Shaklee

TADAAAAAA........




Secara part-time pun boleh cecah rm6,000, apetah lagi kalau kita buat fulltime. Semua ni atas usaha kita dan support dari team members. Jadi pilihlah team yang aktif dan sentiasa bersama kita bila kita perlukan.

JANGAN SALAH PILIH TEAM K...kes naya nanti... kesiannnn.



NAK JOIN TEAM SAYA... WHATSAPP SAYA SEKARANG! 

iR ZAMILA 012-2103244

INSYAALLAH, SAMA-SAMA KITA TUJU PUNCAK KEJAYAAN!

No comments:

Post a Comment