PENGEDAR SHAKLEE KE SELURUH KAWASAN LEMBAH KLANG

Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah dan aktif ke seluruh kawasan Lembah Klang, seluruh negeri Selangor , Kuala Lumpur serta seluruh tanah air Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Nama saya ialah ....iR Zamila Aleiya Zahari
ID Shaklee saya adalah ....917802

Contact saya di ...012-2103244
Boleh hantar email ke ....zamilazahari@gmail.com

Boleh lawati FB page saya di ....Kotak Vitamin Saya
dan boleh terus membaca blog saya ini untuk more info dan perkongsian bersama. Semoga memberi manfaat hendakNya.



Anda boleh terus hubungi saya untuk
mendapatkan info atau khidmat nasihat dari saya, insyaAllah saya akan bantu semampu yang boleh, utk kesihatan dan kesejahteraan bersama. Perkongsian of course merangkumi produk Shaklee yang ditawarkan, fungsi vitamin Shaklee serta cara pengambilannya mengikut keperluan anda, budget anda.


Saya juga menawarkan khidmat Cash on Delivery (COD) sama ada saya yang menghantar atau pun self pick up oleh customer sendiri. COD ditawarkan untuk kawasan2 tertentu. Kita boleh set ikut persetujuan bersama k!


Untuk yang jauh dari saya..takde masalah..Insya Allah..
PosLaju bersedia untuk berbakti kepada saya :) mereka akan menghantarnya terus kepada anda. Kecil besar, berat ringan kos penghantaran tetap sama pada kadar PERCUMA sekali penghantaran!
Jadi, memang untung!!


Berada di luar Malaysia??
Hantar jer email kepada saya, atau whatsapp...gunakan teknologi sebaik2nya kannn.
Dengan izin Allah SWT, barang2nya akan sampai dengan selamat kpd anda!

Saya sudah ada pengalaman penghantaran set Shaklee ke Dubai, Qatar, Singapor, Australia, Brunei, Indonesia, France, UK, Jepun. Setakat ni itu je lah dulu....maybe next tempat, will be your place?

Jangan malu..... Jangan segan..... hubungi saya. Nothing to lose!



Jom kita bershaklee.
Always Safe. Always Work. Always Green.


No comments:

Post a Comment