CARA ORDER SHAKLEE DENGAN LEBIH MURAH DAN JIMAT

CARA MUDAH UNTUK ORDER DAN BELI PRODUK SHAKLEE

1- Hubungi saya di talian 012-2103244 atau email zamilazahari@gmail.com.

2- Comfirm kan produk pilihan anda. Saya akan beri anda harga jual secara detail.

3- Dah dapat no akaun maybank saya? Anda bolehla membuat bayaran terus ke akaun saya dan berikan saya bukti pembayaran secepat mungkin.

4- Beri kepada saya full details anda..nama penuh, alamat dan contact no utk tujuan penghantaran.

5- Proses penghantaran akan dibuat keesokan harinya.

6- Anda akan terima sms menyatakn tracking no

Tidur dulu.....nanti2 sampai lah abang posto ke tempat anda :)




CARA ORDER SHAKLEE DENGAN LEBIH MURAH DAN JIMAT

Tahukah anda....
bahawa anda boleh beli produk Shaklee dengan harga lebih murah dan lebih banyak penjimatan?

Caranya ialah....dengan menjadi ahli, jadi anda boleh beli dengan harga ahli, penjimatan sehingga 15%-20%  dari harga runcit sekaligus dapat bonus bulanan setiap 15hb :)

Bayaran pendaftaran untuk jadi ahli pun tak mahal, hanya rm65 saja....untuk seumur hidup, atau dapatkan keahlian percuma, lagi berbaloi2.

Sekiranya nak jadi ahli....untuk more info boleh hubungi saya k.







No comments:

Post a Comment